Followers

Sedekah Sikit Pada Kawan-Kawan

Tuesday, May 17, 2011

Sedih...Sakit...Kopak...

Assalamualaikum...hmmmm...along nak cerita macam mana tah...kira ni cerita ringkas-ringkas jek la ek...pagi semalam " along kemalangan "....eeeeeiiiiiiiiii....KEDEEEPPPEEEKKK... sekali melekat belakang waja daa... macam pak man tempe daa... di ceritakan masa tu along bersama-sama si RXZ la... tak laju pun...pelan jek...tiba-tiba di lampu isyarat lintasan jalan kaki sebijik waja ni berhenti...dah la berhenti...lampu belakang pun tak meyala...along pun apa lagi...brek la...mencakaQ wooo tayar depan belakang...sampai la belakang kereta tu...apa lagi... dapat la "SAYA CINTA PROTON"... melekat tersembab belakang kereta tu... muka cium terus belakang kereta...dan hasilnya...bibir along pecah... hidung retak... kening dapat dua calit kiri dan kanan...tu tak termasuk kaki lagi tu... di lihatkan pada motor...aduuuuhhhhh...sedih... depan barai...depan motor ranap abis...kereta tu along tengok boleh tahan jugak la...masa tu along tak dan lak nak ambik gambar ke apa...tapi apa pun motor along dah selamat masuk workshop la...apa-apa pun nanti tunggu jek la ek...adeeeehhhhhh ~ ~ ~

melepak lepaskan runsing lepas exsiden.

hidung dah macam shah rukh khan mulut dah macam ikan tongsan...adeehhh...

5 comments:

dill said...

Allah..bro..sian nengoknye. rehat molek ye

dill.

faralovexx said...

sian along,,,sabar ek,ade hikamh disebalik yg berlaku,,
tp,be careful yer along,

cik aisha said...

eksiden blh berlaku dimana2...alhamdulillah along xcedera teruk...cik aisha doakan semoga cepat baik ye..:)

misyamissyou said...

hoho! cepat baik yep!

cikida said...

la cmtu sekali..ciannye..em,,smga cpt smbuh ye moto n tuan moto..amin..