Followers

Sedekah Sikit Pada Kawan-Kawan

Saturday, February 19, 2011

Gila Hitam...Eeeiiii~~~

Nak di jadi nyer cerita hari tu mak cik along ada la bagi dua keping benda alah ini. Ala...yang sedut toksin tu, koyok kaki tu. Jadi malam tadi baru jumpa balik bende tu dalam beg baju along. jadi dengan rasa ingin tahu nyer malam tadi along pun cuba la koyok kaki tu...


Sebelum tidur...Putih bersih jek...

-

-

-

-

-


Bangun pagi!!!

Along bangun jek pagi tu bukak la...GILER HITAM...dah macam tar jalan pun ada...yang belah kiri tu kurang kit...tapi yang kanan tu...peeerrrggg...along siap potong benda tu pasal nak tahu apa yang ada kat dalam...tapi apa pun along bersyukur, sebab Allah masih memberikan kesihatan tubuh badan kepada along...amin...

P/S : Amalkan gaya hidup sihat & ingat kepada Nya...

14 comments:

Emma said...

cuba letak kat benda lain jadi hitam ke tak? heee, saya experiment...

alongizhamhadi said...

benda lain???contoh nyer???

Miss Dill said...

memang btol eh die bleh kurangkan toksik?


Miss Dill

alongizhamhadi said...

betul la kot...kaki kita kn pegumpul segala bahan lebihan...

Irma A.Wahid said...

pernah pakai sebab abah sye pun jual bnda ni....kemain hitam siap berlendir lagi...yerkkkk

alongizhamhadi said...

giles la siap berlendir...karingeri betul...

Eza said...

hmmm xpnh try...ade side effect x?

N@di@ said...

nadia pun hitam legam jugak hahahah
tapi macm emma cakap btol jugak an try ltak kat bnda lain huhhuuhu tgk jadi tak cam gtu :D

Hanna Leoana said...

oh..nak try r..xpena try..ngee

Azmil aka Jamel said...

foot detox...perrhhhhhhh

alongizhamhadi said...

memeng ada kesan effect...sal pagi2 lagi perut along dh berbunyi lapaQ...heeee...

Rie said...

wah..nak try jugak la
kot2 berkesan n menyihatkan :)

KUREKURE COMEL said...

byknye toksid...ada org kata xelok kan....


mcm nak cuba je...

alongizhamhadi said...

anda cuba dulu...lepas tu baru tau kari ngeri nyer...heee...